5 Eylül 2008 Cuma

En Tuhaf Kitap İsimleri




İngiliz The Guardian gazetesi gelmiş geçmiş en tuhaf isimli kitaplardan bir derleme yapmış. baktım hakikatten çok ilgin isimli kitaplar var ve sisinle paylaşmaya karar verdim. Bir nebze gülümsetebilirsem ne mutlu bana :)



Benim favorim bu kitap "the anger of aubergines" Patlıcanların Öfkesi. Herhalde kızgın patlıcanların ocakbaşında arkadaşlarını katleden insanoğlundan intikamını filan konu ediyordur.












İngilizcede bir deyim vardır "not give a rats ass " bir konuyu önemsemediğinizi, umursamadığınızı göstermek için kullanırsınız. Yazar arkadaş herhalde bu deyime gönderme yapmış.

"RATS for those who care" " Fareler: Önemseyenlere"





Bu Benim karşılaştığım en tuhaf el işi dergisi. Köpek Tüyleriyle Örgü. Alt açıklama beni damardan vurdu: Tanımadığınız bir koyundansa tanıdığınız bir köpekte süeter daha iyidir.







Ve bir yemek kitabı: Tavuk Coşkusu.
Başka bir açıklamaya gerek varmı?












Bu kitap beni bitirdi: How to Shit in the Woods " Çalılıklara nasıl s..ılır". Başlıkta bir de şöyle bir ibare var : Gözden geçirilmiş 2. baskı. Neyi gözden geçirdin be mübarek.. :)








Bu biraz korkutucu "People Who don't Know They're Dead" Öldüklerini bilmeyen insanlar. İyi film adı olur.









Bu kitap da imkansızı vaat ediyor. Tek Kelime bilmeden İtalyanca öğretiyormuş. Herhalde Vücut Diliyledir.
İşte Do It Yourself yani Kendin Yap tarzı kitapların geldiği son nokta.
Hoş Tabutlar: Kendiniz yapmak için

1 yorum:

Burçak Çubukçu dedi ki...

Eeee satmak için ilginç ve vurucu bir kitap ismi gerekiyor artık. Eskiden Sefiller, Sevaş ve Barış gibi basit başlıklar satmaya yeterken artık yetmiyor demek ki...
güzel yazı olmuş. Sevgiler,
Burçak Çubukçu