26 Nisan 2011 Salı

Photoworld Fotoğraf Kursu




Uzun süredir fotoğrafçılıkla ilgilenmeyi düşünüyordum. Bu kapsamda önce uzun arştırmalar neticesinde karar verdiğim bir DSLR makine aldım. Aldığım makine Nikon D90 18-105mm Lens kit ile birlikte hoş bir makine tabiki hakkını vermek için bir Amatör Fotoğrafçılık seminerine katılmaya karar verdim. Bursa'da bu işi uzun yıllardan beri yapan Bufsad'ın kurslarına katılmayı düşünürken bir AVM'de Photoworld 'ün hazırladığı bir fotoğraf sergisini gezince bu kurumun açmış olduğu kurslar hakkında bilgi aldım ve kayıt oldum.


Hocamız Yalçın Kesen farklı analatım tarzıyla önümüzde yeni bir vizyon açtı, uygulama eğitimleriyle artık vizörden nasıl bakmak gerektiğini biliyoruz. Bundan sonra iş bol çekim yaparak kendimizi geliştirmeye kalıyor.


Kurs süresince çektiğim bazı fotoğrafları paylaşıyorum.




















1 yorum:

Burçak Çubukçu dedi ki...

Arka arkaya iki yazı bu kadar kısa sürede inanılır gibi değil.

Helal! Artık Picasa'yı fotoğrafla doldurursun! :)